Yahoo奇摩 網頁搜尋

  1. ...on the floor Don't stop keep it moving Put your drinks up Pick your body up and drop it on the floor Let the rhythm...

    分類:電視 > 喜劇 2011年07月11日

  2. ...ain't down But chick backstage when we in town (ha) She like man on drunk (fool) She wanna hit n' run (err) Yeah, that's the speed ...

    分類:電視 > 其他:電視 2011年07月22日

  3. ... better hang on when I throw this thang on Get a little drink on They gon' flip for this Akon ***** You can bank on it...

    分類:電視 > 喜劇 2012年08月22日

  4. ...to touch my junk, junk Gonna smack him if he getting too drunk , drunk Now, now, we go until they kick us out, out Or...

    分類:電視 > 喜劇 2010年05月26日

  5. ... at www.sweetslyrics.com I don't have the time for a drink from the cup Let's rest for a while 'til our souls catch...

    分類:電視 > 戲劇 2010年04月16日

  6. ...最佳女主角獎得主楊丞琳第一次搭配演出! 圖片參考:http://www.ttv.com.tw/drama11/ drunk /images/p1.jpg 宋杰修 ( 張孝全飾 ) 知名室內設計師 室內設計界的翩翩貴...

    分類:電視 > 戲劇 2011年07月17日

  7. ...樂團Zero 7,至今依舊保持緊密的合作關係。2001年中她再度發表個人單曲〈 Drink to Get Drunk 〉,首張個人專輯【Healing Is ...

    分類:電視 > 戲劇 2008年02月13日

  8. ...with it Come to the back, go head be gone with it VIP, drinks on me Lemme see what you're twerking with Look at those...

    分類:電視 > 喜劇 2008年03月12日

  9. 蝴蝶姐姐:4minutes的炫雅唱的Change 瑤瑤:Bitter Sweet的 Drink You Sober 洪棠:Britney Spears的Freakshow 2010-08-06 11:07:09 補充: 安心亞:Peaches的Operate

    分類:電視 > 喜劇 2010年08月15日

  10. ...男孩們就只想要碰我身體 Gonna smack him if he getting too drunk , drunk 若他們喝到掛就賞他們巴掌 Now, now - we goin til they kick...

    分類:電視 > 其他:電視 2011年06月13日